1. Společnost GEBERIT VERWALTUNGS AG nabízí mobilní aplikace uvedené v tabulce níže. Mobilní aplikace jsou distribuovány prostřednictvím internetových obchodů pro mobilní aplikace. Dostupnost mobilních aplikací se může v jednotlivých zemích lišit a Uživatel nemůže požadovat jejich dostupnost v každé zemi.
Název | Stručný popis | Služby |
Geberit Home | Mobilní aplikace B2C pro kompatibilní produkty Geberit s podporou Bluetooth® | Pro konfiguraci, ovládání a údržbu kompatibilních produktů Geberit; specifické pro danou zemi a produkt: například registrace zařízení a přístup k internetovému obchodu |
Geberit Control | Mobilní aplikace B2B pro produkty Geberit s podporou Bluetooth® | Pro konfiguraci, ovládání a údržbu kompatibilních produktů Geberit |
Geberit Service | Mobilní aplikace B2B pro sprchovací toalety Geberit AquaClean s podporou Bluetooth® | Výhradně pro autorizované a certifikované servisní techniky. Nabízí funkce pro odstraňování problémů, závad a údržbu sprchovacích toalet Geberit AquaClean |
Geberit SetApp | Mobilní aplikace B2B pro hygienické proplachování Geberit s podporou Bluetooth® | Pro konfiguraci, ovládání a údržbu hygienického proplachování Geberit |
Geberit Pro | Mobilní aplikace B2B pro zobrazení produktových a katalogových dat | Slouží k zobrazení a ukládání údajů k produktům Geberit, náhradním dílům a katalogovým datům; rozpoznávání produktů; funkce pro plánování s výrobky Geberit |
2. GEBERIT VERWALTUNGS AG nabízí služby IoT uvedené v tabulce níže. Služby IoT se skládají z cloudové a webové infrastruktury, která může na žádost Uživatele komunikovat s kompatibilními produkty Geberit s možností připojení prostřednictvím dvou mobilních aplikací Geberit Home a Geberit Control nebo prostřednictvím Geberit Gateway. Dostupnost služeb IoT se může v jednotlivých zemích lišit a Uživatel nemůže požadovat dostupnost služeb IoT v konkrétní zemi.
Název | Stručný popis | Služby |
Geberit AquaClean remote support | Služba IoT pro vzdálenou podporu sprchovacích toalet Geberit AquaClean prostřednictvím mobilní aplikace Geberit Home, kterou zajišťuje zákaznický servis Geberit | Vzdálená konfigurace, údržba, odstraňování problémů a odstraňování závad sprchovacích toalet Geberit AquaClean |
Geberit Connect remote support | Služba IoT pro vzdálenou podporu produktů Geberit Connect prostřednictvím mobilní aplikace Geberit Control, kterou zajišťuje zákaznický servis Geberit | Vzdálená konfigurace, údržba, odstraňování problémů a poruch produktů Geberit Connect. |
3. GEBERIT VERWALTUNGS AG poskytuje bezplatné mobilní aplikace a služby IoT. Podmínky používání platí po celou dobu používání mobilních aplikací a služeb IoT, tj. dokud nebude mobilní aplikace odinstalována z mobilního koncového zařízení Uživatele. Společnost GEBERIT VERWALTUNGS AG je oprávněna kdykoli změnit mobilní aplikace nebo služby IoT nebo je – po uplynutí určité lhůty – zpřístupnit zcela nebo částečně pouze za úplatu nebo zcela nebo zčásti ukončit jejich poskytování. Změny a doplňky těchto Podmínek používání jsou oznamovány prostřednictvím mobilních aplikací.
4. Jednotlivé funkce mobilních aplikací a služeb IoT závisí na konkrétní zemi. Uživatel je požádán, aby v nastavení mobilních aplikací vybral stát, ve kterém hodlá mobilní aplikace a služby IoT používat.
5. GEBERIT VERWALTUNGS AG vytváří obsah mobilních aplikací a služeb IoT s největší možnou péčí. Nelze však zaručit, že poskytnutý obsah bude vždy přesný, aktuální a úplný.
6. Uživatel je povinen převzít odpovědnost za vlastní používání mobilních aplikací a služeb IoT a předem si přečíst veškeré dostupné informace.
7. GEBERIT VERWALTUNGS AG poskytuje uživatelům mobilní aplikace a služby IoT bez příslibu konkrétní dostupnosti. Neexistuje žádné právo nárokovat si používání mobilních aplikací a služeb IoT. Společnost GEBERIT VERWALTUNGS AG se snaží zajistit nepřerušovaný provoz bez poruch. Přesto může dojít k přerušení kvůli technickým závadám nebo údržbě systému.
8. GEBERIT VERWALTUNGS AG poskytuje několik mechanismů aktualizace softwaru pro mobilní aplikace Geberit a služby IoT a aktualizace firmwaru pro připojené produkty Geberit. Nelze však zaručit, že budou aktualizace vždy fungovat správně.
9. V případě Geberit Gateway se může Uživatel přihlásit ke cloudovým službám pomocí mobilní aplikace Geberit Control. Cloudové služby zahrnují pravidelné předávání technických dat společnosti Geberit a na vyžádání rovněž zahrnují aktualizace firmwaru Geberit Gateway a připojených produktů Geberit. Uživatel může poskytnout souhlas s tím, aby Geberit shromažďoval údaje tak, jak je popsáno v Zásadách ochrany osobních údajů pro mobilní aplikace a služby IoT Geberit (dále jen „Zásady ochrany osobních údajů“), a aby Geberit na vyžádání a na dálku prováděl aktualizace firmwaru.
10. Některé z mobilních aplikací a služeb IoT vyžadují ověření Uživatele:
- a. Skupina Geberit používá Geberit ID pro služby dostupné v rámci celého koncernu. Na Geberit ID se vztahují samostatné Podmínky použití a zásady ochrany osobních údajů. Při zakládání Geberit ID je nutné s těmito Podmínkami a zásadami souhlasit. GEBERIT VERWALTUNGS AG nenese odpovědnost za Geberit ID a neposkytuje ho.
- b. Mobilní aplikace Geberit Control slouží jako uživatelské rozhraní pro zprovozňování a údržbu produktů Geberit Connect. Po úspěšné registraci Geberit ID se rozsah funkcí rozšíří.
- c. Mobilní aplikace Geberit Service slouží k podpoře servisu a údržby sprchovacích toalet Geberit AquaClean autorizovanými a certifikovanými servisními techniky a partnery. Mobilní aplikaci Geberit Service lze používat pouze se speciálním účtem, který musí být autorizován subjektem Geberit.
11. GEBERIT VERWALTUNGS AG si vyhrazuje právo omezit počet uživatelů Služeb IoT tak, aby bylo možné zaručit dostatečný výkon a rozsah služeb.