O NÁS

Lídr evropského trhu se sanitárními výrobky

Skupina Geberit je lídrem na evropském trhu sanitárních produktů s globální působností. Geberit funguje jako ucelená skupina s velmi silným lokálním zastoupením ve většině evropských zemí a poskytuje prvotřídní kvalitu v oblasti sanitárních technologií a koupelnové keramiky.

Geberit má 26 výrobních závodů, z nichž 4 jsou v zámoří. Centrála společnosti se nachází v Rapperswil-Jona ve Švýcarsku. Skupina Geberit zaměstnává 12 000 zaměstnanců ve více než 50 zemích světa a v roce 2022 generovala společnost obrat ve výši 3,4 miliard švýcarských franků. Akcie Geberit jsou kótovány na švýcarské burze SIX Swiss Exchange a od roku 2012 jsou akcie Geberit součástí SMI (Swiss Market Index).

Udržitelnost

Impozantní vodopád v zelené krajině (© Geberit)

Jako nadnárodní společnost specializující se na sanitu chce Geberit hrát vedoucí úlohu v transformaci směrem k udržitelnému průmyslu. Naše inovativní, vysoce kvalitní a trvanlivé sanitární výrobky mají pozitivní dopad na průmysl, společnost a životní prostředí.

Zjistěte více o našem příspěvku k udržitelnosti v sanitárním průmyslu

150 let společnosti Geberit Náš příběh úspěchu

Zakladatelská rodina Gebertů

Historie společnosti Geberit sahá až do roku 1874, kdy ve starém městě Rapperswil ve Švýcarsku začínala jako podnik jednoho muže. O 30 let později vyvinul zakladatel společnosti Albert Gebert dřevěnou splachovací nádržku vyloženou olovem. Dalšího rozmachu dosáhla společnost přelomovým vynálezem první plastové splachovací nádržky v roce 1952 a následně skryté splachovací nádržky v roce 1964.

Z původně skromného rodinného podniku se stal lídr na evropském trhu se sanitárními výrobky. Naše inovativní a vysoce kvalitní výrobky pro sanitární techniku a koupelny stále stanovují nová měřítka: tehdy, dnes i v budoucnosti.

Zjistěte více o historii naší společnosti

Ocenění Red Dot za novou identitu značky Geberit

ocenění RedDot 2020

Vizuální identita značky Geberit, která se v posledních letech konzistentně rozvíjí, získala prestižní mezinárodní ocenění. V ročence Red Dot Design Yearbook 2015 bylo ocenění strategie značky Geberit vysvětleno takto (výňatek): „V roce 2015 převzala společnost Geberit finskou skupinu Sanitec Group s různými značkami keramiky, které byly zaměřeny především na B2C trh. To znamenalo, že bylo potřebné změnit marketingovou strategii na B2B2C a vytvořit i přímou komunikaci s koncovými zákazníky. Lety prověřená strategie “Know-How Installed“ jasně odkazuje na odborné znalosti společnosti Geberit, které jsou ukryty za stěnou. Zde zůstává marketingový přístup nezměněný. Ale v B2C oblasti se Geberit zaměřil na propojení designu a funkčnosti, aby se odlišil od konkurence, která se primárně zaměřuje na na kombinaci koupelnových a wellness aspektů. Novým příslibem pro interiérové designéry a cílovou skupinu koncových uživatelů se stal “Design Meets Function“

Design Meets Function v praxi znamená, že výrobky nejen skvěle vypadají, ale mají i praktické vlastnosti, které uživatelé ocení při používání či údržbě.