Zákaznický portál My Geberit

Všechny vaše projekty, nástroje a informace o produktech na jednom praktickém místě.

Využijte naplno potenciál svých zkušeností se značkou Geberit díky zákaznickému portálu MyGeberit. Od plánování koupelny po konfiguraci a údržbu produktů – MyGeberit vám zjednoduší všechny úkoly a vše, co potřebujete, budete mít vždy po ruce..

Přihlaste se ke svému stávajícímu účtu nebo si ještě dnes vytvořte nový a získejte přístup k MyGeberit.

Geberit Customer Portal on a laptop

Zákaznický portál – často kladené dotazy Registrace a správa účtu

Kdo se může zaregistrovat pro získání Geberit ID a přístup do zákaznického portálu?

Registrace je otevřena jak pro soukromé osoby, tak pro profesionály. Vyberte svůj typ uživatele v rozevíracím menu „Jsem“, abyste měli jistotu, že získáte odpovídající přístup a zážitek.

Jaké informace jsou potřebné k vytvoření účtu Geberit ID?

  • Privátní zákazníci jsou povinni uvést své jméno, příjmení, e-mailovou adresu, heslo, zemi a preferovaný jazyk. Adresa a telefonní číslo jsou volitelné.
  • Profesní zákazníci jsou povinni uvést své jméno, příjmení, e-mailovou adresu, údaje o společnosti, zemi a preferovaný jazyk. Telefonní číslo je volitelné. Pokud budete po registraci uznáni jako partner, budou některá pole uzamčena.

Mohu zaregistrovat stejnou e-mailovou adresu pro soukromé i pracovní účely?

Ne – e-mailová adresa může být propojena pouze s jedním typem uživatele. Pokud potřebujete přístup k oběma typům účtů, použijte pro každý z nich samostatnou e-mailovou adresu.

Mohu smazat svůj účet?

Ano – svůj účet můžete smazat v sekci správy profilu. Upozorňujeme, že tato akce je nevratná a dojde při ní ke smazání všech souvisejících dat, včetně projektů a souborů. Smazané účty nelze obnovit.

Přihlášení a přístup

Jak se přihlásím do MyGeberit?

Přihlaste se pomocí své e-mailové adresy a hesla nebo přes Google, Apple, Facebook nebo LinkedIn.

Zapomněl jsem heslo – jak ho mohu resetovat?

Na přihlašovací stránce klikněte na „Zapomněli jste heslo?“, zadejte svou e-mailovou adresu a podle pokynů vytvořte nové heslo.

Neobdržel jsem aktivační e-mail. Co mám dělat?

Nejprve zkontrolujte složku se spamem nebo nevyžádanou poštou, zda se tam náhodou nedostal. Pokud jej stále nemůžete najít, zkuste se přihlásit znovu nebo se zaregistrujte znovu se stejnou e-mailovou adresou a požádejte o nový aktivační odkaz.

Upozorňujeme, že aktivační kód je platný po dobu 10 minut. Pokud vyprší jeho platnost, budete muset požádat o nový. Účty, které nejsou aktivovány do 24 hodin, jsou automaticky smazány a budete se muset zaregistrovat znovu.

Proč jsou některá pole v mém účtu uzamčena?

Některá pole jsou uzamčena, pokud je vaše společnost uznána jako partner společnosti Geberit.

Funkce a nástroje portálu

Jak mohu zaregistrovat svůj produkt (např. sprchové toalety Geberit AquaClean)?

Přihlaste se jako soukromý uživatel a přejděte do sekce Zařízení. Postupujte podle pokynů k registraci produktu. Po schválení můžete spravovat vlastnictví nebo aktualizovat jeho stav.

Jak dlouho trvá zpracování registrace mého produktu?

Registrace produktu je obvykle zpracována do 3 až 5 pracovních dnů.

Co se stane s mými projektovými soubory, pokud smažu svůj účet?

Všechny související soubory a projekty budou trvale smazány a nelze je obnovit.

Jazyky

Mohu portál používat v mém preferovaném jazyce?

Portál je vícejazyčný, v závislosti na vaší poloze. Upozorňujeme, že jsou k dispozici pouze oficiálně podporované jazyky.

Další otázky

Mohu portál používat na mobilních zařízeních?

Ano – portál je plně responzivní a přístupný na většině smartphonů a tabletů.

Jak mohu kontaktovat podporu, pokud potřebuji pomoc?

Podpora je k dispozici v sekci Kontakt na vašem místním webu Geberit.