Zákaznický portál My Geberit
Všechny vaše projekty, nástroje a informace o produktech na jednom praktickém místě.
Využijte naplno potenciál svých zkušeností se značkou Geberit díky zákaznickému portálu MyGeberit. Od plánování koupelny po konfiguraci a údržbu produktů – MyGeberit vám zjednoduší všechny úkoly a vše, co potřebujete, budete mít vždy po ruce..
Přihlaste se ke svému stávajícímu účtu nebo si ještě dnes vytvořte nový a získejte přístup k MyGeberit.

Zákaznický portál – často kladené dotazy Registrace a správa účtu
Kdo se může zaregistrovat pro získání Geberit ID a přístup do zákaznického portálu?
Registrace je otevřena jak pro soukromé osoby, tak pro profesionály. Vyberte svůj typ uživatele v rozevíracím menu „Jsem“, abyste měli jistotu, že získáte odpovídající přístup a zážitek.
Jaké informace jsou potřebné k vytvoření účtu Geberit ID?
- Privátní zákazníci jsou povinni uvést své jméno, příjmení, e-mailovou adresu, heslo, zemi a preferovaný jazyk. Adresa a telefonní číslo jsou volitelné.
- Profesní zákazníci jsou povinni uvést své jméno, příjmení, e-mailovou adresu, údaje o společnosti, zemi a preferovaný jazyk. Telefonní číslo je volitelné. Pokud budete po registraci uznáni jako partner, budou některá pole uzamčena.
Mohu zaregistrovat stejnou e-mailovou adresu pro soukromé i pracovní účely?
Ne – e-mailová adresa může být propojena pouze s jedním typem uživatele. Pokud potřebujete přístup k oběma typům účtů, použijte pro každý z nich samostatnou e-mailovou adresu.
Mohu smazat svůj účet?
Ano – svůj účet můžete smazat v sekci správy profilu. Upozorňujeme, že tato akce je nevratná a dojde při ní ke smazání všech souvisejících dat, včetně projektů a souborů. Smazané účty nelze obnovit.
Přihlášení a přístup
Jak se přihlásím do MyGeberit?
Přihlaste se pomocí své e-mailové adresy a hesla nebo přes Google, Apple, Facebook nebo LinkedIn.
Zapomněl jsem heslo – jak ho mohu resetovat?
Na přihlašovací stránce klikněte na „Zapomněli jste heslo?“, zadejte svou e-mailovou adresu a podle pokynů vytvořte nové heslo.
Neobdržel jsem aktivační e-mail. Co mám dělat?
Nejprve zkontrolujte složku se spamem nebo nevyžádanou poštou, zda se tam náhodou nedostal. Pokud jej stále nemůžete najít, zkuste se přihlásit znovu nebo se zaregistrujte znovu se stejnou e-mailovou adresou a požádejte o nový aktivační odkaz.
Upozorňujeme, že aktivační kód je platný po dobu 10 minut. Pokud vyprší jeho platnost, budete muset požádat o nový. Účty, které nejsou aktivovány do 24 hodin, jsou automaticky smazány a budete se muset zaregistrovat znovu.
Proč jsou některá pole v mém účtu uzamčena?
Některá pole jsou uzamčena, pokud je vaše společnost uznána jako partner společnosti Geberit.
Funkce a nástroje portálu
Jak mohu zaregistrovat svůj produkt (např. sprchové toalety Geberit AquaClean)?
Přihlaste se jako soukromý uživatel a přejděte do sekce Zařízení. Postupujte podle pokynů k registraci produktu. Po schválení můžete spravovat vlastnictví nebo aktualizovat jeho stav.
Jak dlouho trvá zpracování registrace mého produktu?
Registrace produktu je obvykle zpracována do 3 až 5 pracovních dnů.
Co se stane s mými projektovými soubory, pokud smažu svůj účet?
Všechny související soubory a projekty budou trvale smazány a nelze je obnovit.
Jazyky
Mohu portál používat v mém preferovaném jazyce?
Portál je vícejazyčný, v závislosti na vaší poloze. Upozorňujeme, že jsou k dispozici pouze oficiálně podporované jazyky.
Další otázky
Mohu portál používat na mobilních zařízeních?
Ano – portál je plně responzivní a přístupný na většině smartphonů a tabletů.
Jak mohu kontaktovat podporu, pokud potřebuji pomoc?
Podpora je k dispozici v sekci Kontakt na vašem místním webu Geberit.