O NÁS

Lídr evropského trhu se sanitárními výrobky

Skupina Geberit je lídrem na evropském trhu sanitárních produktů s globální působností. Geberit funguje jako ucelená skupina s velmi silným lokálním zastoupením ve většině evropských zemí a poskytuje prvotřídní kvalitu v oblasti sanitárních technologií a koupelnové keramiky.

Geberit má 26 výrobních závodů, z nichž 4 jsou v zámoří. Centrála společnosti se nachází v Rapperswil-Jona ve Švýcarsku. Skupina Geberit zaměstnává 12 000 zaměstnanců ve více než 50 zemích světa a v roce 2022 generovala společnost obrat ve výši 3,4 miliard švýcarských franků. Akcie Geberit jsou kótovány na švýcarské burze SIX Swiss Exchange a od roku 2012 jsou akcie Geberit součástí SMI (Swiss Market Index).

Udržitelnost

Impozantní vodopád v zelené krajině (© Geberit)

Jako nadnárodní společnost specializující se na sanitu chce Geberit hrát vedoucí úlohu v transformaci směrem k udržitelnému průmyslu. Naše inovativní, vysoce kvalitní a trvanlivé sanitární výrobky mají pozitivní dopad na průmysl, společnost a životní prostředí.

Zjistěte více o našem příspěvku k udržitelnosti v sanitárním průmyslu

OCENĚNÍ RED DOT ZA NOVOU IDENTITU ZNAČKY GEBERIT

ocenění RedDot 2020

Identita značky Geberit, která se v posledních letech konzistentně rozvíjí, získala prestižní mezinárodní ocenění.
V nejnovější ročence Red Dot Design Yearbook bylo ocenění strategie značky Geberit zdůvodněno takto (výňatek): „V rokce 2015 převzala společnost Geberit finskou skupinu Sanitec Group s různými značkami keramiky, které byly zaměřeny především na B2C trh. To znamenalo, že bylo potřebné změnit marketingovou strategii na B2B2C a vytvořit i přímou komunikaci s koncovými zákazníky. Lety vyznávaný přístup “Know-How Installed“ jasně odkazuje na odborné znalosti společnosti Geberit, které jsou ukryty za stěnou. Zde zůstává marketingový přístup nezměněný. Ale v B2C oblasti se Geberit zaměřil na propojení designu a funkčnosti, aby se odlišil od konkurence, která se primárně zaměřuje na na kombinaci koupelnových a wellness aspektů. Novým příslibem pro interiérové designéry a cílovou skupinu koncových uživatelů se stal “Design Meets Function“.