O NÁS

Lídr evropského trhu se sanitárními výrobky

Skupina Geberit je lídrem na evropském trhu sanitárních produktů s globální působností. Geberit funguje jako ucelená skupina s velmi silným lokálním zastoupením ve většině evropských zemí a poskytuje prvotřídní kvalitu v oblasti sanitárních technologií a koupelnové keramiky.

Geberit má 29 výrobních závodů, z nichž 6 je v zámoří. Centrála společnosti se nachází v Rapperswil-Jona ve Švýcarsku. Skupina Geberit zaměstnává 12 000 zaměstnanců ve více než 50 zemích světa a v roce 2019 generovala společnost obrat ve výši 3,1 miliard švýcarských franků. Akcie Geberit jsou kótovány na švýcarské burze SIX Swiss Exchange a od roku 2012 jsou akcie Geberit součástí SMI (Swiss Market Index).

Zaměřeno na udržitelnost

Detail hnědého oka

Udržitelnost je součástí naší identity po celá desetiletí. Tento přístup prospívá nejen životnímu prostředí, ale celé společnosti včetně našich zákazníků a partnerů, zaměstnanců a také akcionářů.

Například ve formě výrobků šetřících vodu, nových logistických řešení nebo energeticky účinných výrobních závodů a školení odpovědnosti. Navštivte webovou stránku koncernu Geberit a zjistěte, jaký dopad má udržitelné myšlení a jednání na všechny aspekty našeho každodenního života.

Více informací o udržitelnosti (anglicky)

OCENĚNÍ RED DOT ZA NOVOU IDENTITU ZNAČKY GEBERIT

ocenění RedDot 2020

Identita značky Geberit, která se v posledních letech konzistentně rozvíjí, získala prestižní mezinárodní ocenění.
V nejnovější ročence Red Dot Design Yearbook bylo ocenění strategie značky Geberit zdůvodněno takto (výňatek): „V rokce 2015 převzala společnost Geberit finskou skupinu Sanitec Group s různými značkami keramiky, které byly zaměřeny především na B2C trh. To znamenalo, že bylo potřebné změnit marketingovou strategii na B2B2C a vytvořit i přímou komunikaci s koncovými zákazníky. Lety vyznávaný přístup “Know-How Installed“ jasně odkazuje na odborné znalosti společnosti Geberit, které jsou ukryty za stěnou. Zde zůstává marketingový přístup nezměněný. Ale v B2C oblasti se Geberit zaměřil na propojení designu a funkčnosti, aby se odlišil od konkurence, která se primárně zaměřuje na na kombinaci koupelnových a wellness aspektů. Novým příslibem pro interiérové designéry a cílovou skupinu koncových uživatelů se stal “Design Meets Function“.