Servis Geberit Partnerství, na které se můžete spolehnout

Kvalitní servis pro nás znamená rovnocenné partnerství a neustálou výměnu informací s našimi zákazníky.
Servis je kompletní pouze za předpokladu, že je stále k dispozici. A proto nabízíme našim partnerům nejen výměnu zkušeností a možnost školení, ale jsme připraveni kdykoliv zodpovědět dotazy a vyřešit problémy přímo ve Vašem regionu.

Záruční servis výrobků

Při záručním a reklamačním nároku kontaktujte, prosím, přímo prodejce, od kterého jste výrobek zakoupili nebo montážní firmu, která Vám zajistila odbornou montáž.

Reklamace jsou přijímány výhradně prostřednictvím e-mailové adresy reklamace.cz@geberit.com .

V případě potřeby konzultace můžete kontaktovat provozně-servisního technika společnosti Geberit.

ČECHY
Provozně-servisní technik
Jan Jůzek
mobil: 702 225 603
reklamace.cz@geberit.com

MORAVA
Provozně-servisní technik
Tomáš Kala
mobil: 725 392 906
reklamace.cz@geberit.com

Dokumenty:

Záruční a reklamační podmínky
Záruční list

Pozáruční servis výrobků

V případě, že u Vašeho výrobku uplynula již záruční doba, můžete se obrátit na jednoho z našich servisních partnerů: