Faq Geberit home
Máte nějaké dotazy k aplikaci Geberit Home? Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky.
Máte zájem o více informací nebo osobní konzultaci? Na zákaznickém servisu Geberit vám rádi pomůžeme telefonicky nebo e-mailem.
OBECNÉ DOTAZY KE GEBERIT HOME
CO JE GEBERIT HOME?
Geberit Home je aplikace od společnosti Geberit pro chytré telefony. Geberit Home poskytuje digitální přístup k různým výrobkům Geberit v koupelně a pomáhá vám s obsluhou, konfigurací a údržbou. Aplikace a její funkce jsou zdarma.
JAKÉ JSOU VÝHODY POUŽÍVÁNÍ APLIKACE GEBERIT HOME?
- Ovládání a nastavení zařízení prostřednictvím smartphonu
- Použijte svůj chytrý telefon jako dálkové ovládání sprchové toalety Geberit AquaClean
- Přečtěte si uživatelskou příručku online
- Přístup ke službám a kontaktním údajům*
- Přístup k informacím o péči a údržbě
- Interaktivní správa zařízení pomocí aplikace
- Provedení aktualizace firmwaru
(*Funkce není dostupná ve všech zemích)
Kde si mohu Geberit Home stáhnout?
Aplikace Geberit Home je k dispozici zdarma pro chytré telefony se systémy Android a iOS v obchodě s aplikacemi:
Geberit Home v Apple App Store
Geberit Home v Google Play Store

KTERÉ PRODUKTY APLIKACE GEBERIT HOME PODPORUJE?
Produkty Geberit, které jsou podporované aplikací Geberit Home jsou uvedeny v popisu aplikace.
JAK PŘIPOJÍM SVŮJ PRODUKT KE GEBERIT HOME?
Přes Bluetooth® 1). Aktivujte funkci Bluetooth® na svém chytrém telefonu. Další kroky se zobrazí v aplikaci.
1) Značka Bluetooth® a její loga jsou majetkem společnosti Bluetooth SIG, Inc. a společnost Geberit je používá na základě licence.
PROČ MUSÍM UDĚLIT POVOLENÍ K POLOZE, ABYCH MOHL POUŽÍVAT GEBERIT HOME?
Bluetooth®1) je připojen ke službám určování polohy v zařízeních se staršími verzemi operačního systému Android. To znamená, že každé zařízení Android se starším operačním systémem vyžaduje pro použití aplikace, která pracuje s BLE, povolení k určování polohy. Společnost Geberit nepoužívá žádné údaje o poloze.
1) Značka Bluetooth® a její loga jsou majetkem společnosti Bluetooth SIG, Inc. a společnost Geberit je používá na základě licence.
JAK SPOLEČNOST GEBERIT ZAJIŠŤUJE BEZPEČNOST A OCHRANU OSOBNÍCH ÚDAJŮ?
Společnost Geberit vyvíjí a provozuje digitální produkty a služby v souladu s vysokými bezpečnostními standardy. Kromě toho je v pravidelných intervalech prováděna kontrola externími nezávislými odborníky na kybernetickou bezpečnost. Při vývoji a provozu digitálních produktů a služeb jsou dodržovány směrnice EU o ochraně osobních údajů. Další informace naleznete v podmínkách poskytování služeb a zásadách ochrany osobních údajů pro mobilní aplikace a služby internetu společnosti Geberit.
Všeobecné informace o aplikaci Geberit Home
JAKÉ FUNKCE GEBERIT AQUACLEAN MOHOU BÝT PROVÁDĚNY POMOCÍ APLIKACE GEBERIT HOME?
- Dálkové ovládání Geberit AquaClean
- Konfigurace nastavení zařízení
- Změna osobního nastavení
- Zobrazení návodu k obsluze
- Provádění údržby (např. odstraňování vodního kamene, výměna filtrů)
- Sledování funkčních videí (např. o odstraňování vodního kamene)*
- Přečtěte si pokyny k údržbě a péči
- Registrace zařízení pro prodloužení záruky*
- Vyhledávání služeb a kontaktních údajů*
- Využití vzdálené podpory Geberit AquaClean
*Funkce není dostupná ve všech zemích
Mám nainstalovanou APLIKACI GEBERIT AQUACLEAN. MOHU JI POUŽÍVAT I NADÁLE?
Ne, aplikace Geberit AquaClean již není podporována. Od nynějška používejte aplikaci Geberit Home.
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ PŘIPOJENÍ K MÉ APLIKACI GEBERIT AQUACLEAN SELŽE, JE POMALÉ NEBO KDYŽ SELŽE AKTUALIZACE FIRMWARU?
Pokud některý z těchto případů nastane, doporučujeme provést následující kroky:
- Odinstalujte aplikaci Geberit Home ze smartphonu a restartujte smartphone
- Vypněte Geberit AquaClean, počkejte 30 sekund a znovu zapněte
- Znovu nainstalujte aplikaci Geberit Home do smartphonu a zkuste to znovu. Pečlivě postupujte podle pokynů uvedených v aplikaci. Držte chytrý telefon v blízkosti WC a nechte aplikaci otevřenou
- Pokud potřebujete další pomoc, zákaznický servis Geberit vám rád pomůže
PŘIPOJIL JSEM GEBERIT AQUACLEAN K APLIKACI GEBERIT HOME. NYNÍ PŘESTALO FUNGOVAT DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ MÉHO AQUACLEAN. CO MÁM DĚLAT?
Geberit AquaClean podporuje vždy pouze jedno aktivní připojení Bluetooth®1). Zavřete aplikaci ve svém chytrém telefonu, abyste mohli opět používat dálkový ovladač. Další informace o dálkovém ovládání naleznete v návodu k obsluze Geberit AquaClean.
1) Značka Bluetooth® a její loga jsou majetkem společnosti Bluetooth SIG, Inc. a společnost Geberit je používá na základě licence.
JAK MOHU POMOCÍ APLIKACE GEBERIT HOME CO NEJRYCHLEJI ZÍSKAT PŘÍSTUP K FUNKCI DÁLKOVÉHO OVLÁDÁNÍ GEBERIT AQUACLEAN?
Od verze 2.4 Geberit Home je k dispozici funkce rychlého přístupu k Geberit AquaClean s dálkovým ovládáním. Chcete-li ji použít, přejeďte prstem doprava na požadované WC na domovské obrazovce aplikace (WC musí být již jednou připojeno k aplikaci) a poté klepněte na modrý symbol dálkového ovládání.
JAK MOHU POUŽÍT FUNKCI SUŠIČKY NA SVÉM GEBERIT AQUACLEAN, ANIŽ BYCH MUSEL ZNOVU POUŽÍT FUNKCI SPRCHY?
U modelů Geberit AquaClean se sušičkami je možné od verze 2.3 systému Geberit Home znovu aktivovat funkci sušičky poté, co byla funkce sprchy použita alespoň jednou během jednoho cyklu používání. Za tímto účelem klepněte na ikonu sprchy na dálkovém ovladači v aplikaci a deaktivujte funkci sprchy. Poté znovu klepněte na tlačítko “Start“, abyste mohli používat pouze sušičku.
JAKÝ JE ROZDÍL MEZI NASTAVENÍM ZAŘÍZENÍ A OSOBNÍM NASTAVENÍM U GEBERIT AQUACLEAN?
Osobní nastavení jsou aktivní, dokud jste připojeni k zařízení pomocí aplikace. Osobní nastavení najdete ve funkci dálkového ovládání aplikace kliknutím na modrou ikonu pod názvem produktu. Nastavení zařízení jsou naopak aktivní, když je zařízení ovládáno fyzickým dálkovým ovladačem nebo místním ovládáním. Po odpojení od aplikace může trvat několik minut, než se nastavení zařízení opět aktivuje. To se projeví například tím, že se barva orientačního světla nezmění okamžitě, pokud jsou pro osobní nastavení a nastavení zařízení vybrány různé barvy.
Obecné informace o Geberit Home App