O společnosti Geberit

Lídr evropského trhu se sanitárními výrobky

Celosvětově působící skupina Geberit je evropským lídrem v oblasti sanitárních výrobků a v roce 2024 oslavil 150. výročí svého založení. Geberit působí se silným lokálním zastoupením ve většině evropských zemí a poskytuje prvotřídní kvalitu v oblasti sanitárních technologií a koupelnové keramiky.

Výrobní síť zahrnuje 26 výrobních závodů, z nichž 4 se nacházejí v zámoří. Sídlo skupiny je ve švýcarském Rapperswil-Jona. S přibližně 11 000 zaměstnanci v přibližně 50 zemích dosáhla společnost Geberit v roce 2023 čistého obratu ve výši 3,1 miliardy švýcarských franků. Akcie společnosti Geberit jsou kótovány na švýcarské burze SIX a od roku 2012 jsou zařazeny do indexu SMI (Swiss Market Index).


Udržitelnost

Jako nadnárodní společnost specializující se na sanitu chce Geberit hrát vedoucí úlohu v transformaci směrem k udržitelnému průmyslu. Naše inovativní, vysoce kvalitní a trvanlivé sanitární výrobky mají pozitivní dopad na průmysl, společnost a životní prostředí.

Zjistěte více o našem příspěvku k udržitelnosti v sanitárním průmyslu

Nádherný vodopád (© Geberit)

Mastering Water

Voda plní tři základní funkce: je nezbytná pro výživu, používá se k osobní hygieně a čištění a slouží jako dopravní prostředek pro pohyb látek a materiálů. Tyto funkce odpovídají proudění vody v budově a zahrnují zásobování pitnou vodou, její používání a odvádění.

Geberit je jediná společnost, která pokrývá všechny tři oblasti v budově. Výrobky před a za stěnou jsou nejefektivnější, pokud jsou použity společně v dokonalé harmonii jako systém.

Geberit rozumí hydraulice: Společnost ví, jak cíleně řídit a kontrolovat průtok vody v budově a optimálně využívat její energii. Průtok vody je optimalizován a veden bezpečně a efektivně potrubím a sanitárními výrobky, kde je spolehlivě a šetrně využíván.

Díky technickému know-how a funkčnímu designu činí společnost Geberit manipulaci s vodou jednoduchou, bezpečnou a efektivní - to je „Mastering Water“.

Zjistěte více


Přes 150 let společnosti Geberit Náš příběh úspěchu

Historie společnosti Geberit sahá až do roku 1874, kdy ve starém městě Rapperswil ve Švýcarsku začínala jako podnik jednoho muže. O 30 let později vyvinul zakladatel společnosti Albert Gebert dřevěnou splachovací nádržku vyloženou olovem. Dalšího rozmachu dosáhla společnost přelomovým vynálezem první plastové splachovací nádržky v roce 1952 a následně skryté splachovací nádržky v roce 1964.

Z původně skromného rodinného podniku se stal lídr na evropském trhu se sanitárními výrobky. Naše inovativní a vysoce kvalitní výrobky pro sanitární techniku a koupelny stále stanovují nová měřítka: tehdy, dnes i v budoucnosti.

Zjistěte více o historii naší společnosti

Zakladatelská rodina Gebertů

Ocenění Red Dot za novou identitu značky Geberit

Vizuální identita značky Geberit, která se v posledních letech konzistentně rozvíjí, získala prestižní mezinárodní ocenění. V ročence Red Dot Design Yearbook 2015 bylo ocenění strategie značky Geberit vysvětleno takto (výňatek): „V roce 2015 převzala společnost Geberit finskou skupinu Sanitec Group s různými značkami keramiky, které byly zaměřeny především na B2C trh. To znamenalo, že bylo potřebné změnit marketingovou strategii na B2B2C a vytvořit i přímou komunikaci s koncovými zákazníky. Lety prověřená strategie “Know-How Installed“ jasně odkazuje na odborné znalosti společnosti Geberit, které jsou ukryty za stěnou. Zde zůstává marketingový přístup nezměněný. Ale v B2C oblasti se Geberit zaměřil na propojení designu a funkčnosti, aby se odlišil od konkurence, která se primárně zaměřuje na na kombinaci koupelnových a wellness aspektů. Novým příslibem pro interiérové designéry a cílovou skupinu koncových uživatelů se stal “Design Meets Function“

Design Meets Function v praxi znamená, že výrobky nejen skvěle vypadají, ale mají i praktické vlastnosti, které uživatelé ocení při používání či údržbě.

ocenění RedDot 2020