Zážitek s Geberit AquaClean

Od rodinného podniku k evropskému lídru na trhu 

Společnost Geberit píše dějiny již 150 let. Když Caspar Melchior Albert Gebert v roce 1874 otevřel klempířskou firmu ve starém centru města Rapperswil-Jona ve Švýcarsku, nikdo si nedokázal představit, že se jednoho dne promění v celosvětovou společnost. O dobrých sto let později, v roce 1978, již společnost Geberit prokázala svůj smysl pro inovace a poznala, že sprchovací toalety jsou budoucností osobní hygieny. Zatímco v Evropě byla sprchovací toaleta přijata spíše s určitou rezervou, v japonských domácnostech se brzy stala naprostou samozřejmostí. Díky dlouholetému výzkumu v oblasti sprchovacích toalet se společnosti Geberit podařilo své technologie soustavně vyvíjet a zdokonalovat. Výsledkem jsou výrobky, které nabízejí maximální komfort, pohodlí, design a kvalitu – a těší zákazníky po celém světě již 45 let.

Prozkoumejte bohatou historii sprchovacích toalet AquaClean.

Příběh sprchovací toalety na fotografiích

Když společnost Geberit uvedla v roce 1978 na trh vylepšené WC Geberella a o rok později v roce 1979 kompletní WC Geberit-O-Mat jako první WC Geberit s integrovanou funkcí sprchy, které v sobě spojovalo prakticky všechny funkce WC a bidetu, způsobilo téma osobní hygieny rozruch po celém světě.

Japonci, kteří jsou známí svými náročnými požadavky na čistotu a osobní hygienu, si ve své zemi pro tento nový výrobek rychle vybudovali masový trh. Jen o několik let později bylo možné vidět inovativní toalety v polovině všech japonských domácností. V Evropě však chvíli trvalo, než si tyto inteligentní sprchovací toalety našly cestu do koupelen.

Společnost Geberit pokračovala ve vývoji konceptu sprchy a uvedla ve Švýcarsku na trh první závěsné integrované sprchové WC pod značkou Balena. Lze jej také kombinovat s moderními předstěnovými instalacemi a splachovacími nádržkami pod omítku a docílit tak zcela nového vzhledu.

Příběh Geberit AquaClean Klíčové milníky