Efekt nočního světla

Dim light sources help you to orientate yourself in the dark

Každý ví, jaké to je, když vás ze spánku uprostřed noci probere plný močový měchýř. Návštěva toalety je nevyhnutná. Tlumené zdroje světla vám pomohou najít toaletu, dokonce i ve tmě, protože ačkoliv byl váš spánek přerušený, v podstatě stále napůl spíte. Je to hlavně pro uvonění melatoninu, hormonu indukujícího spánek, který je zodpovědný za zabezpečení toho, aby se naše těla v noci prakticky automaticky přepínala do režimu spánku.

Zdravý spánkový cyklus je cennou komoditou. Lidé, kteří nemají dostatečný spánek, zřídka fungují během dne na 100 %. Abyste si byli jistí, že se vaše tělesné hodiny nenaruší návštěva toalety a že se do svého zaslouženého spánku vrátíte co nejdřív, měli byste pamatovat na následující body:

  • Jasné světlo může narušit vaše biologické hodiny a omezit množství produkovaného melatoninu. Pokuste se cestou na toaletu nezapínat žádné světlo, a pokud ano, použijte noční osvětlení s funkcí stmívání.
  • Vyhýbejte se zdrojům světla, které produkují hodně modrého světla. To naruší produkci melatoninu, který je nevyhnutný na lehký návrat ke spánku, protože jinak vašemu tělu signalizuje, že noc skončila.
  • Rozhodněte se pro orientační světla se snímači pohybu v koupelně, protože tato světla vám při vstupu do koupelny ukážou cestu na toaletu. Takovéto světelné zdroje jsou všeobecně bledé a tlumené, což zajisťuje, že bude jemně osvětlené jen potřebné zařízení – toaleta.

Vaše přidaná hodnota Inspirace a podpora při plánování cesty k nové koupelně

Kontaktujte nás


Potřebujete se na něco zeptat? Jednoduše vyplňte náš kontaktní formulář a odešlete nám ho.

Newsletter


Náš newsletter vám poskytne zajímavé informace a praktické tipy, jak může vaše koupelna ulehčit a zpříjemnit váš každodenní život.


Objevte nápady a funkce moderní koupelny a vyberte si, co se vám líbí a na čem vám záleží. Jen pár kroků stačí k sestavení prvků vaší vysněné koupelny.